I feel good

Just nu hör jag någon i lägenheten bredvid som spelar James Brown på saxofon. Det tog mig ett tag för att höra vad det var som spelades men sedan hördes det att det var I feel good :)
Det låter väl okej, det är kanskr första gången som den spelas där, bara att öva vidare!
Men medans jag pluggar? Mja.. Kanske inte.
Har jättesvårt att komma in i det. Kanske för jag är hemma, tar det lugnt och vet att det finns massor av saker som jag hellre gör :P
Brukar ha bra disciplin när Albin jobbar, för då har jag lättare att koncentrera mig. Men inte idag :/
Attans. Aja, bara att försöka vidare.
Hoppas ni har en fin (och pluggfri!) lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0