H&M och Versace

Det var jättesvårt att komma in, jag var inloggad sedan nio men tio i blev jag "utslängd". Satt och klickade och försökte ta mig in igen men det gick inte.
Men nu, när jag skrev på en kommentar skrev jag att jag gav upp och skulle gå och göra något annat och DÅ kom jag in :P
Även om favoritklänningen jag ville ha var slutsåld så lyckades jag beställa ett par örhängen och en ring. :) Alltid något!


Den är väldigt fin men nu slutsåld. Aja. :)

Den kommer kanske in igen om det är folk som skickar tillbaks dem, det hände förra året. Även fast klänningen inte passade mig när jag fick den, så gick det iaf att beställa efter några dagar. Man kan ju hoppas ;)
Nu ska jag gå och plugga klart!

Kommentarer
Postat av: christin

Roligt att du fick tag i något! jag kom också in tillsist och köpte en ring! perfekt!!

2011-11-17 @ 19:40:04
URL: http://christinsshopping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0