Glitterflaska


Igår köpte jag denna hos The Body Shop! En glitterspray, typ.


Syns lite, jag sprayade bara en gång för att visa hur det såg ut.

Jag fullkomligt älskar flaskan och puffen! Som en gammal parfymflaska. Det var nog meningen också. :) Men den är riktigt fin, den ska jag nog använda på kalas och fester nu i jul och på nyår ;)
Den finns i en rosa färg också men den är lite kallare, så jag valde denna guldiga och varma färgen.
Fick ett läppglans på köpet för det var en kampanj som pågick.


Använder inte så mycket läppglans men denna matchade glitterflaskan med glitter och guldigt så jag får väl använda dem ihop. :) Det är så jobbigt när håret fastnar på munnen bara..! :P

Är riktigt nöjd iaf, kolla in flaskan om ni går förbi Body Shop!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Den är riktigt söt den där flaskan faktiskt.=)

2011-11-04 @ 14:55:38
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0