Fredagsmys!

Snart sticker jag till bussen för att tenta. Är finklädd och har sminkat mig lite mer än vanligt, då jag bara har mascara :) Det är dock för tidigt för mig :( Har inte sovit jättegott inatt men men, får väl sova mer imorgon. Imorgon ska jag förresten jobba från 12-18, känns kul men jag ska stänga så det är lite nervöst. Har inte räknat kassan på år och dar. :P Imorgon kommer mina tjejkompisar över för att göra glass i nya glassmaskinen och spela spel! Sissels pojkvän kommer också och Albin är ju där så inte bara tjejer, men ändå. :)
Men nu ska jag sticka!
Ni får en outfit senare under dagen! Önska mig lycka till! :P
Ciao!


Kommentarer
Postat av: haidisblog ▲

Godmorgon! :D

2011-11-25 @ 06:47:10
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0