Äntligen hemma!

Nu är jag hemma efter en lång dag lite överallt :)
Tentan gick bra, det kändes riktigt skönt efteråt, är ganska säker på att det blir godkänt! Jag blev klar på ungefär en timme, så efter det åkte jag in till stan och kikade lite och så har jag varit hos mormor och morfar ett tag och umgåtts med all släkt. Hängde med Albin i säkert en timme när han jobbade, nu är vi äntligen hemma och jag har tagit på mig myskläderna!
Det var jobbigt att ha klänningen hela dagen eftersom det är skenor i den som gör lite ont, speciellt när man sitter ner. Och bh:n hade inga band så var tvungen att dra upp den (och klänningen) då och då. Strumpbyxorna åkte neråt istället, så det var också krångligt. :P
I-landsproblem. Men nu är jag nöjd med att vara hemma, vi lagar mat nu och ska snart mysa i soffan med lite julmust!
Imorgon kan jag visa vad jag hittade på H&M idag.
Men nu ska jag softa, hörs!


Älska att det är fredag, tentan är över och att jag ska softa!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Vad roligt att det kändes som att det gick bra.=)

2011-11-25 @ 20:08:39
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0