Trinny och Susanna + Top Gear

Idag har jag haft lite tv-kväll.
Först tittade jag på gårdagens avsnitt av Trinny och Susanna på tv4-play, då de var i Göteborg! Det var kul att se, många blev snygga. Och så såg vi Top Gear nyss.
Jättekonstigt med gästen som skulle köra ett varv på deras bana. Hon var inte känd, hon var visserligen med i en ny film med Nicholas Cage, men annars var hon bara "snygg" och Jeremy var jättetänd på henne så det var riktigt pinsamt. Hon var bara med för hon var snygg, tydligen. Och bisexuell.
Om jag hade varit hans fru hade jag varit rätt så förbannad för han höll på så. Men men.
De var i Norge och plogade vägar och var allmänt tokiga.
Och nu ska jag sova! :)

Imorgon blir det jobb hela dagen men ska komma in med en dagens hade jag tänkt och något mer inlägg. Får se hur det blir. Kul att fler har hittat hit till bloggen förresten! Jättekul :) Men ni får gärna kommentera också, annars kan jag ju inte hitta era bloggar (om ni har några). Tips ;)
Sov gott alla!


Hamster (Richard Hammond, längst till höger) är min favvis :) Han och jag är nog lika korta, han är nog lite längre men men..

Kommentarer
Postat av: Albin Olsson

Jag har gjort diverse efterforskningar och hittat att Richard Hammond är ca 170 cm lång.

2011-05-13 @ 14:02:05
URL: http://albinolsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0