Top Gear!



Kvällens avsnitt av Top Gear var riktigt roligt! Simon Pegg och Nick Frost var där och körde ett varv i den hyfsat billiga bilen, och de är alltid roliga. :)
Hamster, Captain Slow och Jezza köpte beggade BMW cabbar och skulle göra tester och det var också riktigt kul. Jag gillar program där man skrattar rätt ut fast man är ensam :P Det är inte alltid jag gör det :P
Ni kanske inte är jätteintresserade av bilar men dessa programmen är oftast kul och det är inte alltid jättenördigt med bara fakta om bilar utan massa roliga tester och resor som de gör.
Nu har jag iaf haft en trevlig kväll och nu ska jag gå och lägga mig och läsa lite. :)
Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Maja

Häftig sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-05-07 @ 00:40:30
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: Josie

Tack! Ungefär fyra ggr per dag, det varierar om jag är bortrest eller inte har tillgång till en dator såklart.

2011-05-07 @ 08:29:34
URL: http://fernsehapparat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0