Solig och ledig dag

Gomorron! Eller god förmiddag kanske det är.
Idag är jag ledig och solen skiner! Albin jobbar tyvärr, annars hade han tagit hand om tvätten och jag kunde gjort vad jag velat men nu är det jag som måste tvätta. Suck och stön. Men jag ska inte klaga, jag är ju ledig på torsdag och då behövs det inte tvättas så då är jag helt ledig! :)
Jag hade tänkt att gå en fin morgonpromenad innan jag tvättade men det hanns inte med. Jag fastnade här i en halvtimme och sedan var jag dödshungrig och nu är klockan som den är och jag ska tvätta om mindre än tio minuter. Får promenera sedan.
Nu tänkte jag nog skynda iväg till tvättstugan, men jag skriver senare!


Tvättdags.. Blörgh.

Kommentarer
Postat av: MADDES

okej det ska jag spana in :) härligt med en ledig dag!

2011-05-31 @ 10:23:44
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0