Slapp söndag

Hej hopp! Idag vaknade jag vid halv tio, sovmorgooon är skönt. Sedan har vi kikat på tv och nu sitter jag äntligen vid datorn igen :)
Har lite bilder från spexet igår, vissa blev lite suddiga för jag tog inte med blixt (ville inte störa föreställningen) men vissa blev okej, så ni får se dem snart!
Idag är det en slapp dag. Albin ska rösta och tvätta, jag ska städa badrummet och diska och sedan bara slappa. Kanske åka in till stan och hämta ett spel som har kommit till mig, om jag orkar klä på mig :P Nu sitter jag i myskläder. Väldigt cosy. :)
Hoppas ni slappar mycket idag, men inte glömmer av att rösta, så skriver jag alldeles strax!


Man kanske ska lägga sig på en filt ute och sola lite?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0