Regntugn dag

Jag har stått och diskat i typ en halvtimme men det känns som två timmar. Nu är allt fint i köket och jag ska nog gå och duscha. Lite småtrist dag eftersom det regnar och blåser. Fast just nu ser det ut att vara uppehåll.
Hoppas inte det regnar när jag ska gå iväg och tvätta bara, det vore trist.
Jag ska läsa ut en bok idag, har några sidor kvar, så får ni en recension senare.
Förresten! När jag vaknade imorse så kände jag att min högra fot gjorde lite ont, inte den vänstra som det har varit i två dagar. Jag tror att antingen är den högra foten avundsjuk på all uppmärksamhet som den vänstra har fått eller så antingen är det för att jag har stött mig mest på den högra eftersom den vänstra krånglade.
Det är nog det sistnämda. Helknasigt! :) Sån är jag ;)


Det blir nog till att se på film inne idag när det regnar. Kanske Hot Fuzz? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0