Pirates 4



Igår var Albin och jag som sagt på bio och såg On stranger tides som handlar om att alla vill till Ungdomens källa. Barbossa har gått över till den andra sidan, blivit god? Och Captain Jack Sparrow är återigen på väg att bli hängd, letar efter ett skepp och rom och det vanliga.
Blackbeard är lite allmänt mystisk men skrämmande.

Någon har sagt att filmen inte alls är som de andra, att det typ är som den fjärde Indiana Jones-filmen, som inte har jättemycket med det gamla att göra. Men jag tycker denna filmen är helt okej, Jack är alltid rolig och han fick tydligen fria tyglar att improvisera och ha sig, och det lyckades han bra med tyckte jag.
Alla gillar ju inte samma saker liksom, så jag förstår om många tyckte att det var lite skumt med denna.
Men helt klart en sevärd film. Inte massor med 3D-effekter men det var coolt ändå.
Johnny Depp och Geoffrey Rush vill antagligen göra två filmer till, undrar vad de kunde handla om..? :)

Kommentarer
Postat av: MADDES

tack tjejen

2011-05-19 @ 14:09:23
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Kashaya

Den måste jag ta och se=) Tack så mycket för gratualtionen.

2011-05-19 @ 15:03:59
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0