Ny bok!



Denna boken är ute just nu, och jag har slagit till på den! En roman om en livskris. Och om skor, står det på baksidan. Perfekt! :)
Det blev inget museum idag, jag tar det imorgon med mormor istället. Det är ju roligare än att gå ensam :) Så idag klippte jag mig lite istället (bara topparna) och travade runt på torget och träffade på Aronsson och hennes kompis, så vi umgicks i någon timme innan de skulle börja jobba. Mycket trevligt! :) Nu ska jag lägga mig och titta på ett avsnitt av House of Eliott.
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Den där funderade jag faktiskt på att köpa i helgen när vi var och shoppade men det blev aldrig av. Ha så mycket andra böcker att läsa först.

2011-05-04 @ 21:01:13
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0