Nine



Idag har jag sett klart denna. Började se halva filmen i typ torsdags och idag såg jag färdigt den. Det är en musikal (om ni inte visste) och den är fullspäckad med kändistjejer.
Den handlar om Guido, en regissör som älskar kvinnor (det är väl bästa beskrivningen) och kind of en mansgris också.
Jag tyckte att den hade många likheter med Chicago (en annan musikal) och lite med Amelie från Montmartre. Fast lite sämre än de filmerna då.
Jag tyckte inte att filmen var jättekul att se på, det var inga låtar som jag kommer ihåg eller gillade och man hade inte precis sympati för huvudrollsinnehavaren eftersom han var rätt grisig. Den fick 6.0 på Imdb, inte jättebra betyg.
Marion Cotillard, Nicole Kidman, Judi Dench, Fergie, Penélope Cruz, Sophia Loren och Kate Hudson är med och sjunger och dansar. Mest gillar jag Marion och Nicole, de är nästan alltid duktiga och vackra, speciellt Marion.
Vet inte om den är så sevärd, se hellre Moulin Rouge eller Chicago om ni vill se en bra musikal.


Kändistjejorna.

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Många kändisar med i den, har faktiskt inte hört talas om den. Jorå jag hade en fin lördag jag med.

2011-05-15 @ 18:52:37
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: Kashaya

Vad tråkigt att den inte var så bra.

2011-05-15 @ 21:35:21
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0