Nagelpynt

Nu ska jag nog passa på att fixa till naglarna, vet inte vilken färg jag ska ha dock. Men någon fin och färgglad! :)
Annars har det varit en okej dag. Var och körde i typ en och en halv timme efter jobbet. Det gick bra, så det var riktigt roligt! Och när jag kom hem så åt vi kyckling med ris och kollade på två avsnitt av How I met your mother. Vi är fortfarande bara på första säsongen, skiva två :P Så det är en del säsonger kvar.
Imorgon blir det after work med Castro efter jobbet, så vi får se hur mycket det uppdateras imorgon. Fast jag börjar tre så det hinns nog med innan :)
Ha en myskväll så skriver jag igen imorgon!


Roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0