Myskväll i soffan

Ikväll har jag sett Mästarnas mästare och Poirot. Det roliga är att jag hade sett Poirot-avsnittet tidigare men kom inte ihåg vem mördaren var men allt kommer tillbaka när man börjar titta, så jag visste till slut vem det var innan det blev avslöjat. Känner mig lite smart :)
Mästarnas mästare är kul men jag tycker inte att Maria Brandin verkar vara så kamratlig, henne skulle jag inte vilja möta en mörk kväll. Stenmark eller Kenny Bräck borde vinna, tycker jag. Kenny för han är värmlänning och superhärlig och rolig och duktig och Stenmark därför att han dels är äldst och ändå kickar alla andras asses och dels för han verkar vara en riktigt schysst människa.
Så jag håller på de två! Tror det bara är två avsnitt kvar. Anders Limpar är en typisk sthlmare som är kaxig och skyller gärna på allt annat (utom honom själv) när det går dåligt för honom. Orkar inte med sånt folk :P
Bra TV är det iaf.

Imorgon är det måndag och jag är inte ledig för ovanlighetens skull :P Så nu ska jag gå och lägga mig för att sova mig pigg och på glatt humör! Hoppas ni gör det samma eller är pigga och glada av naturen :) Inte för jag är en gnällspik vanligtvis men på söndagskvällen kanske man inte så är munter :P
Sov gott iaf! Och förresten: tänk positivt! Sverige vann tydligen silver i hockeyn, tänk att de vann andra platsen och inte "förlorade" som vissa skriver på fejjan. Perspektiv! De kunde kommit sist, men de kom faktiskt tvåa och det är inte kasst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0