Musikvideo

Min duktige Albin och hans duktiga kompis Lisette har gjort en musikvideo i vår lägenhet och nu (hoppas jag) är jag den första som bloggar om den, och visar videon, mohaha! :)
De har hållt på i ungefär två veckor och det är ingen vanlig musikvideo utan de har gjort den i stop motion.
Det har varit lite jobbigt för de har möblerat om i lägenheten så hyllor och bord står längst in i hörnen i vardagsrummet och det är begränsat med plats att röra sig på också.
Men äntligen är det klart och snart kommer det se ut som vanligt i lägenheten! :D
Men det har varit roligt att se hur de har gjort och de är väldigt duktiga (som jag redan nämt) och låten är riktigt bra också, man har fått den på hjärnan när man har hört Albin redigera hela dagarna :P
Men men, här är den iaf! Vore kul om ni kunde slänga in en kommentar om ni gillade den eller inte.
Enjoy!


Kommentarer
Postat av: lisette A

JAG gillar den och fan vilken grym fästman du har!! :)

2011-05-29 @ 15:00:19
URL: http://lisetteskriver.blogspot.com/
Postat av: MADDES

Det gör lite ont när jag sätter dit ear cuffen men sedan tycker jag inte att det känns. den måste ju sitta rätt hårt för att hålla sig på plats

2011-05-29 @ 21:25:08
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Malin

WOW!!! Albin Olsson, vad du kan!! Tycker den är skithäftig!!!

2011-05-29 @ 21:53:55
URL: http://butterflymoments.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tycker den var superbra :D

2011-05-30 @ 15:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0