Mästarnas mästare!

Yessss, Ingemar (Stenis) vann igår! Inte jätteöverraskande men vad som helst kan ju faktiskt hända så var lite nervös där ett tag :P Men såklart fixar han det galant.
Han är riktigt grym den mannen, och dessutom ödmjuk. Så coolt! :)

Poirot igår var också riktigt spännande, jag kunde inte ens gissa mig till vem som var mördaren :P Älskar när det är så, för om jag ser samma avsnitt en gång till så kommer jag inte komma ihåg vem mördaren var då heller :P Så awsome. Lura mig själv ftw!
Idag är det ny vecka och jobbdag, imorgon är jag ledig. Det brukar vara tvärtom, lite synd att det har ändrats :P Det var rätt skönt innan att vara ledig på måndagen, det blev en bra start på veckan. Men men, nu är det såhär.
Det ordnar sig :)
Jag försöker komma in med inlägg under dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0