Lördagsmorgon

Hej hopp! Snart drar jag till jobbet (lite tidigt för mig?) i det mulna vädret. Jag som sitter i min ballerinaklänning. Suck. Får se hur det blir. Tror att Göteborg stannar av lite grann idag, när allt folk kommer hit för att springa och ha sig. Igår var det smockfullt för Veronica Maggio spelade på Liseberg, så de fick stänga parken vid åtta för det var fullt. Har nog aldrig hänt, vad jag kan minnas?
Och idag blir det säkert problem med trafiken för folk ska ju springa på vägen och ha sig. Jag ska dit och titta för att se om jag kan urskilja pappa, kusin Olle och två av mina sysslingar som ska springa. Och Castro ska springa också! Kommer säkert inte se alla. Förra året träffade vi på pappa men när vi letade efter kusin Olles pappa så tyckte jag att alla män som sprang förbi såg ut som honom :P Så jag kanske tror att jag har sett alla :)
Anyways, senare blir det nog en slappardag, himla skönt. Vill ligga i soffan och bara vara. :)
Ha en bra dag tills vi hörs igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0