Lill-lördag!

Igår testade jag zumba lite grann. Måste säga att det mest är svårt. Har aldrig testat sådant innan och kan inte calypso-steg så.. :P Men jag ska testa lite idag igen, medan Albin sover :)
Idag blir det lite jobb i eftermiddag och efter det blir det bio!
Pirates fick sådär betyg i GP, men man gillar ju alla olika så jag hoppas att jag kommer gilla den men går inte dit med för höga förväntningar.
Lite molnigt och inte vidare soligt idag men det gör inget, bara det inte blåser som igår! Fick byta ut kjolen mot jeans om jag inte ville visa trosorna hela tiden. (Och det ville jag inte) Körde förresten i typ en och en halv timme och provade att parkera lite snyggt mellan bilar, det gick asbra! :) Känner mig duktig.
Måste läsa på i min lilla teoribok också.. Är det för optimistiskt att tro att man kan fixa körkortet i höst, eller behöver man längre tid på sig? :)
Nej, nu ska jag zumba lite innan jag duschar och klär på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0