Läggdags!

Jag sitter och har lite ont i foten som jag råkade vricka eller så, när vi såg på film. Bara en sån sak, att sitta helt stilla och så få ont i foten när man sen reser sig :P Jag är knasig.
Idag har jag jobbat, rätt mycket folk ute. Sedan in till stan för att kika på alla löpare. Jag såg pappa, och sedan mötte jag upp med honom och kusin Olle och hans pappa och så drog vi hem. Började dock må dåligt på hemresan, med typ halsbränna och astmabesvär. Riktigt jobbigt :( Hade inte hänt förut så visste inte vad jag skulle ta mig till. Men nu är allt helt borta, som tur är. Men har varit lite klen.
Jag åt två äggmackor och sedan softade vi tills det blev middag och vi grillade kött. Mums! Då kom brorsan med sin vovve och Albin kom också.
Och efter maten såg vi på Invictus, en mycket bra film, kanske recenserar den imorgon.
Nu är jag hemma och ska sova. Imorgon blir det nog att tvätta, städa badrummet, köra lite bil och träna. Om jag hinner med allt :P Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: MADDES

Hoppas du får en fin söndag!

2011-05-22 @ 10:28:22
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: i i d z. [FOTO]

godmorgon! :D

händer idag? (:



KRAM!

2011-05-22 @ 11:02:34
URL: http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0