Jagad



Igår läste jag ut Jagad, som är den sista boken i Airhead-serien av Meg Cabot. I denna boken ska Nikki knyta ihop säcken och avslöja mr Starks hemlighet som fick den riktiga Nikki att bli utsatt för ett mordförsök.
Och hur ska man hantera killar som blir onda och vill hämnas på ens död, när man bara vill älska dem?

Jag tycker att det var en riktigt bra serie och böckerna är alltid spännande så jag har svårt att lägga ifrån ig dem, jag sträckläser och blir nästan okontaktbar :) Det betyder nog att de är bra ;)
Böckerna är riktiga bra och jag tycker absolut att ni ska läsa dem, Meg skriver så bra tonårsböcker så det finns nästan inte! :)
Verkligen rekomenderad serie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0