Invictus



Igår såg vi en film om rugby, sydafrika och Nelson Mandela. Morgan Freeman är nog den enda som hade fixat att spela Mandela på ett sånt övertygande sätt och Matt Damon var riktigt duktig som kapten över rugbylaget.

Jag gillade verkligen denna filmen, den var bra och spännande. Jag visste inte så mycket om detta, det utspelar sig på 90-talet och då ahde jag inte så mycket koll :P Då var jag åtta eller så. :)
Jag gillar sportfilmer (inte alltid men nu så) och den påminde om Remember the Titans och den gillar jag ju. Mandela visste jag inte massor om, så det var kul. Verkligen rekomenderad!
Riktigt bra film, se den nuuu! Kom 2009, tror jag. Check it out!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Låter sp'nnande.=) Bra regel att inte läsa böcker som man inte tror att man ska komma sig igenom. Det har iofs bara hänt mig en gång.

2011-05-23 @ 13:52:09
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0