Göteborgsvarvet


Här stod jag och väntade för att få se min kusin, pappa, någon av syslingarna eller min kompis men jag såg bara pappa. Då åkte jag till målgången och väntade på honom där.


Pappa fick en jättebra tid, 1.42 och då hade han ändå ett skadat knä. Och han är 50 +. Det ni! :) Är stolt dotter!


Är också stolt kusin, för Olle fick 1.32, tror jag. Henrik sprang inte i år för han hade skadat benet, tror jag.

Det var kul att se men lite trist att stå ensam :P Henrik fick några bra kort när de sprang in på upploppet, tror jag. Men det var en kul dag, vi grillade efteråt.
Är stolt syssling och stolt kompis också, vet dock inte deras tider :)

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Vad roligt men förstår att det kanske blev lite trist att stå och vänta själv. Jag måste försöka ta mig iväg och kika om det går få tag på halsbandet, fanns liknande hos Nelly men de är också slut tror jag.

2011-05-25 @ 14:26:26
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0