Fredagen den trettonde

Jag tycker inte att denna dagen är speciellt läskigare än andra. Det är fredag, snart helg, det är nog en bra dag :)
Visserligen ska jag till tandläkaren snart, men det är bara en vanlig undersökning så det värsta som kan hända är väl att jag ska få en tid för att fixa till någon tand :(
Men men.
Vilken rysare det var igår! :P 9 länder hade gått vidare, en plats kvar, det såg inte precis ljust ut. Men så gick det ändå! Rätt bra. Gillade krönikan i GP idag, om att de flesta länder har fattat att det inte är jätteseriöst längre utan kör med tvillingar som hoppar runt och killar med höga hattar (hår?) och en tjej på enhjuling.
Medan vi tar det på blodigt allvar :P
Men nu ska jag ta och äta något innan jag sticker till bussen!


Kommentarer
Postat av: Albin Olsson

LOL @ Island (Som inte får vara med på bilden)

2011-05-13 @ 14:24:40
URL: http://albinolsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0