En hedrande tredjeplats

Jag tycker att det var både kul och spännande att titta på tv ikväll. Vi skyndade oss hem till min morbror efter spexet (skriver mer om det imorgon, har bilder också) och kikade på alla artister.
När vi kom hem höll de på att rösta. Jag tycker att det var himla coolt att vi låg först under hälften av röstningarna. Och sedan att vi kom på en hedrande tredjeplats var helt okej.
Visst, det hade varit otroligt kul för Saade och för Sverige att vinna men hellre en tredjeplats än att komma sist t.ex.
Och han vann faktiskt semifinalen (eller vad man säger) i torsdags, och bara det är ju en bedrift. Nej, jag tycker att det var kul och att Saade och Kempe gjorde ett bra jobb. Men nästa år tycker jag inte vi skriver bidrag till andra länder än till vårat eget, så kanske vi har större chans att vinna, eller vad säger ni? ;)
Vinnarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0