Vikthets

Det handlar om vikthets i LaLa-land just nu.
Jessica Simpson ska snart gifta sig men om hon inte börjar banta och slutar äta friterad mat och onyttigt så vill hennes nyttige pojkvän ställa in bröllopet. Va? Vad är det för kille?
Borde inte han tycka om henne som hon är, om han är ihop med henne? Hon var ju inte smal när de blev ihop, så vad förväntar han sig?
Och Jennifer Hudson har gått ner typ tre storlekar, och man känner inte igen henne längre. Tycker det är sorgligt för hon var mycket snyggare när hon var lite fylligare. Nu har hon storlek 36, tror jag, och nu ser hon typ ut som alla andra kändisar, inget märkvärdigt med henne.

På tal om det så ska jag träna snart. Men det är mest för att jag ska må bra, få kondis så jag inte mår kasst av min astma. Och för att jag vill vara lite nyttigare så jag har glädje av min kropp om 20 år.
Vad tycker ni om all hets? Jag utsätts inte för någon hets men mina föräldrar påpekar att det är bra att jag tränar så jag slipper få jobbiga astmaanfall och det är ju sant. Men det är inte som med Jessica S och hennes pojkvän, som förresten bara har varit ihop i ett halvår och nu ska gifta sig. Weird?


Bilden till vänster är den nyaste, som ni kanske förstår.


Jessica måste ge upp sin älskade friterade mat för en man? Hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0