Tvättdags!

Håller på att tvätta nu, men en maskin vill inte släppa ifrån sig tvätten! Den ser ut att vara genomblöt och vill inte riktigt centrifugera, så jag lät den vara och tog bara upp en maskins tvätt. Hoppas på att den har skärpt sig när jag kommer ner igen annars vet jag inte vad jag ska göra.

Idag ska vi slappa, tror jag. Eller städa :P Både och kanske. Jag funderade på att köra ett baspass idag men vet inte om jag orkar. Vi tränade ju igår, även fast jag tror jag sträckte mig i ljumsken och tränade inte så mycket för det gjorde äckligt ont. Men idag har det nog gått över.
Kanske kör ett litet blandat pass på Wii!

Ikväll är det Top Model och två ska åka ut, om jag minns rätt. Helt sjukt. Jag gillar Chelsey och Kayla, jag hoppas på att de får stanna kvar. Vet inte vem av dem som jag vill ska vinna men det ordnar väl sig nästa vecka :)
Jag bloggar lite senare, bl.a. en till bokrecension!


Kommentarer
Postat av: Malin

sv: hehe de kan ja förstå :P

2011-03-14 @ 13:03:29
URL: http://whatsonmymindrightnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0