Top Model-final!

Om jag inte minns fel så är det final ikväll! Först är det en sammanfattning av alla tidigare avsnitt kl sju och sedan är det final vid åtta, spännande! Det är bara två tjejer kvar; Ann och Chelsey. Jag hoppas på att Chelsey ska vinna, för hon har liksom hela Top Model-grejen. Hon kan gå bra på catwalken, fixar att gå på go-sees, tar bra foton och allt det där andra. Ann kan inte gå, hon vågar inte prata med folk och Cover Girl-reklamen var väldigt pinsam. Man kan inte vara så blyg i en bransch där man ska presentera sig själv och prata mycket och gå. Visst, hon tar tydligen bra foton men det räcker inte för att bli en Top Modell, man måste ha hela paketet. Jag antar att det inte bara är jag som bänkar mig framför TVn ikväll. Vem tycker du ska vinna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0