Sovmorgon

Men vad är det med mig?
Nu vaknade jag tio idag. Jag som alltid brukar vakna typ åtta eller nio, nu när jag är ledig verkar det som att min kropp har ställt in sig på sovmorgon. Ifs gick jag inte och la mig förrän klockan ett, så det kan ju vara det också :P Och så låg vi och pratade lite, så det är kanske det som är förklaringen.
Jaja. Nu är jag här iaf! :)

Jag måste verkligen packa innan jag åker till jobbet idag, annars hinns det inte med! Idag ska jag ju jobba och när jag kommer hem ska vi äta lite snabbt och sedan på bio. Och imorgon ska jag jobba och direkt när jag har slutat så åker vi till fjälls! Vi ska åka rätt länge men jag tycker att det är helt okej om jag har någon tidning/bok och musik att lyssna på. Och att man får ta raster! Och äta gott. :)
Vi får se hur bloggandet blir där uppe. Albin tar med sin laptop men vet inte om det finns internet eller om jag ska åka mycket skidor eller så. Vi får se.
Bloggar mer senare, nu ska jag äta frukost! Är superhungrig!


Ikväll är det biotajm!

Kommentarer
Postat av: MADDES

tack tjejen jag ska hålla mig inne så mycket som möjligt ;) Ha det bra på jobbet!!

2011-03-04 @ 11:32:40
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0