Smycken och väskor

I måndags grejade jag lite med mina väskor och smycken. Väskorna fick jag flytta till andra hyllor för vi hade planer för den hyllan de låg förut. Smyckena låg nerpackade, vilket var väldigt synd för jag hade typ glömt bort att jag hade massa fina. Så nu finns de uppe! Och såhär blev det:


Denna lilla "damen" fick jag av Albin efter han hade varit i Spanien och spelat in För alla åldrar. På den hänger bara örhängen.


Den lite större "damen" hittade jag i en fin butik i Sthlm. Där hänger både örhängen och stora halsband. Det är lite överfullt men nu ser man dem iaf, istället för att de ligger i en låda.


Jag har tomteörhängen, dalahästörhängen, flufförhängen (de rosa), rosringar, döskalleörhängen m.m.


Här ligger några armband, halsband, hårprydnader och en ring. Närmast är de som ser ut som bakelser eller saker man kan äta. <3


Bara massa halsband. Vissa hade jag glömt bort men nu ska jag använda dem massor!


Lite armband, halsband och örhängen. Och en klocka! Jag tycker jag har ordnat det rätt bra.


Sedan fick väskorna en ny plats. De små fick fint plats här men de större..


..de fick det lite trångt, för de var så stora. Men men.

Jag tycker om att ordna, dona och fixa så allt är på sin plats och iordning. :) Jag är väl ett freak. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0