Rocky och regn

Lite småtråkigt väder ute. Just nu sitter jag i myskläder och nyss låg jag i soffan och myste med min nyaste Rockybok som jag började på igår. Rätt mysigt att vara inne när det är tråkväder. Jag ska nog göra mig en kopp nyponsoppa och hitta något kul på tv att titta på.
Annars är det väl en vanlig dag, men jag börjar jobba vid tre så jag funderar på att duscha nu så har jag det gjort och slipper stressa sen. Fast det är så skönt i mjukisbyxor...! :)
Hoppas ni har det mysigt inomhus iaf.
Hörs!


En till gammal, gammal bild som jag hittade. Varför köpte jag inte den lilla hatten?! :P

Kommentarer
Postat av: sissel

Poirot hatten! Får sy/ snickra ihop en till dig i..hmm..födelsedagspresent?

2011-04-04 @ 20:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0