Populärt att inte blogga?

Konstigt att jag får mer läsare när jag inte bloggar :P Jag uppdaterar kanske för ofta?
Borde kanske bara blogga två eller tre inlägg om dagen och inte mer, annars hinner folk kanske inte läsa igenom. Om man inte använder bloglovin förstås.

Idag var det kalas och god mat! Trevligt att träffa släkt också. Nu har jag fruktansvärt ont i magen samt är dötrött så jag ska nog gå och göra mig iordning för att sova eftersom jag ska upp halv åtta imorgon. Jobb som ni kanske misstänkte. Efter jobbet vill jag nog gå och spana i lite klädaffärer, men vi får se vad jag hittar på. På söndag ska vi nog försöka sy gardiner! Äntligen ska det se lite mer hemtrevligt ut här.
Imorgon är det förresten finalen i mello, va? Om jag inte minns helt fel :) Vi ska nog kika, fast jag har nog missat några lördagar.
Jag hoppas att ni är ute och dansar eller myser med pojkvän/flickvän/kompisar/familjen och inte går och lägger er så tidigt som jag gör! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0