Ny månad

Nu är det mars, och snart kommer våren, förhoppningsvis! :)
Nästa månad är det ju april och då blir det påsk. Det tycker jag är extra trevligt för då brukar vi oftast åka till landet och om jag har tur (och det har jag rätt ofta :P) så får man leta påskägg med godis. Fortfarande, fast jag kanske är för gammal egentligen :)
Förra året gick Albin och jag ut och gömde kinderägg till de vuxna, de brukar ju inte få leta påskägg. De tyckte att det var jättekul! Så det blir nog till att fundera ut vad man kan gömma i år. :)
Nu är det jobbdags! Det ser ut att vara grått och tråkigt ute men jag kan gömma mig i min varma jacka.
Förresten fick jag en cool grej hemskickad igår, visar den senare idag!
Ha en fin tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0