Mysig lördag

Jisses vad många som läste igår. Var det för att jag skrev om våffeldagen, kanske? :)
Kul att veta vad ni gillar att läsa så man kan skriva om det istället för att skriva om sånt ni tycker är tråkigt att läsa om. Hojta gärna till om ni har någon åsikt! :P

Idag vaknade vi ungefär klockan sex av Albins väckarklocka. Han skulle flyga till Sthlm extra tidigt idag, taxin kom vid sju. Jag lyckades inte somna om direkt men fick lite sovmorgon till tjugo över nio iaf. Har inte fått sova så länge på en lördag på ett tag, brukar ju alltid jobba. Men nu har jag helg tills tisdag, då jag jobbar igen. Yay! :)
Idag ska jag softa lite och sedan dra till mamma och pappa på eftermiddagen för det är middag där ikväll men jag vill umgås lite med dem innan också. :)
Ska försöka tvätta mina converse, de ser lite smutsiga ut tyvärr. Och sy gardiner ska vi hinna med också!
Skriver mer sen, nu ska jag nog duscha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0