Ledig dag!

Hej hopp! Idag är jag ledig och håller på att tvätta just nu.
Lite småtråkigt men men. Då kan man ju säga att man har varit duktig och gjort något denna dagen och ligga och slappa i soffan efteråt och ändå känna sig bra :P
Lite dåligt med bloggning igår. Vi hämtade ut lite paket efter jag slutat (visar sen) och efter det skulle vi göra våfflor men jag hade en konstig craving efter kebab :) (nej, jag är inte gravid, bara konstig)
Så det blev en kebabtallrik och Tillbaka till framtiden. Vi kanske ser tvåan ikväll och gör våfflor, för idag ska det iaf göras!

Nu ska jag gå och hänga lite tvätt men skriver efter ett, då jag är klar!


Kommentarer
Postat av: Kashaya

Kebabtallrik är inte fel det heller.=) Tillbaka till framtiden var det länge sedan ajg såg

2011-03-30 @ 14:17:45
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: Kashaya

Ja det är det faktiskt.=) Man borde se om fler filmer

2011-03-30 @ 14:35:46
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0