Höstig onsdag

Idag känns det lite som höst, så jag ska hitta en lite varmare kofta. Igår sportade jag min fina blåa kappa, men det gör jag nog inte idag, tror det blåser lite mer.
Jag ska jobba resten av veckan men inte lördag, så det blir kanske lite tomt här på fronten på dagarna om jag inte fixar tidsinställda inlägg, vilket jag inte har hunnit idag.
Men kanske imorgon :) Eller så blir det mobilbloggande eller bloggande när jag kommer hem efter sju. Vi får se.
Hoppas ni har en fin dag iaf!


Hittade en gammal bild på min fina kappa som jag hade igår.

Kommentarer
Postat av: Robert

Så grymt snygg! Var har du köpt den? :)

2011-03-23 @ 13:41:32
URL: http://www.modestil.se
Postat av: Kashaya

Så härlig färg på den där.=) Ok, ja Sims 2 har jag och det tycker jag iofs är roligt.

2011-03-23 @ 15:47:48
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0