Where the action is

Nu kommer lite bilder! Enjoy, för det gjorde jag ;)


Sahara Hotnights rockade loss, det kan ni ju se :) Jag gillar dessa tuffa tjejer som kickar killars asses! :P


Hittade lite folk som jag kände så vi satt och softade och lyssnade på bra band :)


Lorenzatti! Med var också hennes två systrar och systrarnas kompisar. De gjorde dagen till en rolig dag, så jag slapp gå ensam :)


Serenades med Markus Krunegård bl.a. Vi satt och softade och lyssnade till deras musik på avstånd, det var rätt soft, ganska skön musik faktiskt.


Jenny & Johnny var också rätt bra, cool indiestil.


Daniel Adams-Ray var rätt okej, inget speciellt.


The Ark öste på och visade att glamrocken var där den dagen med tre klädbyten!


De hade först på sig vitt, sedan svart och i extranumret körde de i guld. Ola blev så glad att han hjulade på scen två ggr. Och var allmänt busig och så Ola Salo-aktig man bara kan bli :P


Här är en del av gänget! Sara, Carolina och Emelie.


Bright Eyes var rätt indiemysiga, men jag ville att de skulle spela lite äldre låtar som jag hade hört t.ex. Haligh, haligh, a lie, haligh men man får inte alltid vad man önskar :)


Glasvegas var rätt okej, jag tyckte att Coldplay var bättre men det tyckte inte GP. Fuck you, GP :P Nej men de var okej men inte superbäst.


Sångaren, James , var lite väl borta och tittade förvirrat ut mot publiken mer än en gång, lite störigt.. Men men. Trummisen Jonna var däremot kick ass och stod upp hela konserten (ca. en timme) och trummade som attan! Respekt :)


Väntan på Coldplay...!


Chris Martin var grymt bra!


Vi stod rätt bra, längst fram vid staket men lite till höger om scenen. Vi såg helt okej. :)


Gillade hans piano starkt!


De släppte lös pappersfjärilar!


Vackert.


Och ballonger! Fint! Fjärilar inuti dessutom!


Vakterna hade fullt sjå med att få ut ballongerna i publiken igen, de tyckte inte att det var så roligt.. :P


Jag tyckte att det var underbart och fick fina bilder :) Magiskt!


Några var kanske lite blasé efter att ha sett dem flera ggr men detta var min första gång (hoppas det blir fler!) och jag gillade det massor!


Snygg bild :) De sjöng fint ihop.


Massor av folk! Sista bilden från Coldplay <3


Man kunde få ett litet spelschema inplastat och bra att bära med sig.


På baksidan fanns en karta så att man skulle hitta. Smart!


Mitt armband! Det klämde så det fick klippas av igår :(


Jag brände mig som sagt igår. Ser ni att jag har haft solglasögon? :P Måste komma ihåg att smörja in mig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0