Skotips till alla där ute!

Här kommer ett skoinlägg med tips om massa fina skor! Jag tipsar gärna om kläder och sånt men jag tipsar helst om skor, för det är dem jag gillar mest! :) Enjoy :)


Okej, här är det inte skor jag tänkte visa utan kedjan för att piffa till sina skor. Finns hos Asos.com och kostar 91 kr.


Söta, virkade ballerinas från DinSko, 249 kr. Perfekt till jeans för att dressa upp lite eller vara lite mer bohem eller söt. :)


De här skorna från Asos är riktigt knasiga och roliga :) 799 kr vill de ha för dem, ska du slå till? :P


Dessa gillar jag, eftersom de påminner om gamla skridskor! DinSko, 499 kr. De hade varit perfekt för i höst, borde kanske slå till medans de finns kvar :)


Söta spetsskor från Asos för 513 kr. Till sommarfesterna? Kanske inte festerna som är på en gräsmatta dock..


Söta ballerinas från Scorett, 399 kr. Jag älskar ballerinas :)


Bianco säljer dessa för 600 kr. Jag bara tänker att de är perfekta till blå jeansshorts och en snygg tröja och så är man färdig för dagen :)

Här var lite tips! Hoppas ni gillar det, säg gärna till vad ni vill läsa för inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0