Shoppingspree

Jag shoppade lite hos MQ och igår fick jag ett paket från H&M också, så jag tänkte bara viss upp för fint jag har hittat :)


Fin, enkel kjol från H&M.


Söta shorts från H&M.


Blus från MQ, väldigt söt. Den ska vara lite stor och fluffig. Älskar färgerna!


Playsuit från H&M. Lite svårt att ta kort på men såhär ser den ut iaf :)


Somrig klänning från MQ. Hade haft den idag om det inte var mulet ute.


Lång långklänning från H&M, baksidan på den. Funderar på om man kan lägga upp den lite annars kommer jag trampa på den om jag går utan klackar :P

Det var det! Det fina med alla kläderna är att det är rabatt på allt :) Hos MQ var det 50 % och hos H&M var det 10 %, tror jag. Alltid något :)
Nu väntar jag på att Sissel ska komma hit. Det blir häng hemma hos mig istället för Slottskogen, det kan ju börja regna, man vet aldrig. Säkrast här :)
Hörs later!

Kommentarer
Postat av: Helena

Blusen och klänningen från MQ var ju fantastiskt fina. Ska nog ta en sväng förbi där i dag och se om jag kan hitta något fint till nedsatt pris.

2011-06-08 @ 12:14:36
URL: http://hella.webblogg.se/
Postat av: ANNE

skitsnygga grejer :)

2011-06-08 @ 13:03:04
URL: http://favs.se/mode

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0