Seg söndagsmorgon

Hej hopp, nu är jag lite mer aktiv än vad jag var förut, men jag är fortfarande rätt seg :P
Det blev festligheter igår men vi gick hem rätt tidigt, efter elva för jag hade ju varit vaken sedan halv åtta och sedan varit på examensfest och på kvällen sambofest, så mycket fest helt enkelt :P
Min kameras batteri dog efter examensfesten men jag tror Albin fotade lite på sambofesten, får kolla med honom sen. Men examensbilderna kommer nog upp snart :)
Nu ska jag nog diska så har jag det gjort och kan typ slappa resten av dagen med gott samvete eftersom Albin jobbar :P Mohaha.
Hoppas ni hade en fin lördag och en skön söndag hittills!


Snodde bilden från Facebook som är tagen med Torias mobil. Lite dålig bild men jag är hon i vitt och Albin är bredvid mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0