Regnig dag

Torsdag och det regnar och jag måste till jobbet. I regnet. Suck :( Vet inte vad jag ska ta för skor heller, vill inte springa runt i gummistövlar. Aja..
Det blir nog en bra dag, jag köpte en skvallertidning igår så jag har något att göra :)
Jag har två inlägg som jag ska tidsinställa och jag ska försöka hinna ta en dagens innan jag sticker till jobbet, får se.
Fick förresten tillbaka på skatten igår, rätt skönt. Nu väntar man bara på semesterersättningen så är man väl klar med extrapengarna i sommar :)
Annars önskar jag er en bra dag, även om det regnar!


Idag ska jag nog börja läsa boken till höger. Tror jag skrev det häromdagen också men har inte hunnit :P Men nu så!

Kommentarer
Postat av: ROXANNA - KAMP EFTER CANCERN

Tittar in.. :)

2011-06-09 @ 08:42:02
URL: http://sannassanna.blogg.se/
Postat av: ANNE

SV: vad bra, det ska man vara ;D

2011-06-09 @ 09:22:20
URL: http://favs.se/mode

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0