Min favvoväska

Jag tänkte ju skriva och fota min favoritväska idag men så kom jag på att jag var tvungen att dela upp det på två väskor: en aftonväska och en "vardagsväska". Så idag blir det min favorit som aftonväska!


Den är från Asos, och jag köpte den ett bra tag sedan. Den finns nog hos Topshop har jag sett men inte en likadan som tur är :)


Fin liten kedja också.


Tyvärr får inte min nuvarande telefon plats i den, min mobil är för stor, så om jag ska ha denna väskan får jag ha jeans med fickor eller en jacka med dragkedjefickor.

Jag använder den inte så ofta men när jag gör det blir jag alldeles glad, för den är så söt och fin :) En liten jordgubbe! Symboliserar mig lite, tycker jag. När man var liten skulle man komma på något som började på bokstaven i ens namn, alltså på J för min del. Och det finns ju inte jättemycket men jordgubbe finns ju :) Och det är ju både gott och ser fina ut. Så det passade mig! Och jag älskar denna, söta, lilla väskan. <3
Imorgon får jag blogga om vardagsväskan som är min favvo och som jag använder varje dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0