Måndag och ny vecka

Nu är det ny vecka och idag ska jag jobba! Är ni lediga?
Imorgon är det Where the action is, men vet inte om jag ska gå. Vet inte om det finns någon annan som gå som jag känner. Himla synd, det är ju Coldplay.. Mamma och jag funderade på att gå men det är ju lite sent att köpa en biljett idag och berätta för henne, för hon ska jobba. Och Albin ska jobba. Får kolla runt lite annars skippar jag nog det. Det är inget vidare kul att gå omkring ensam hela dagen :(
Men men. Nu ska jag fixa håret och sticka till jobbet! Hoppas att alla får en fin dag så hörs vi ikväll! Det kommer nog upp två tidsinställda inlägg.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0