Måndag och ny vecka

Lite molnigt ute och jag är rätt trött. Gick och la mig i tid igår, eller ja, släckte tio över tolv :P Men jag tror att det var för att jag inte gjorde många knyck igår, då blir man rätt seg och trött.
Imorgon och på onsdag är jag ledig igen, då får jag försöka gå ut och promenera eller så iaf :P
På onsdag firar förresten Albin och jag att vi har varit förlovade i 3 år!
Vi ska nog gå och se X-men på bio då, fira lite lagom liksom :) Kanske äta något gott.
Men men, nu ska jag strax sticka iväg till jobbet, ska försöka hinna fixa några tidsinställda inlägg som kommer upp under dagen, för jag jobbar till sex.
Ha det fint!


Random bild som jag hittade :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0