Lugn kväll

Har kikat på tv och haft kul! Varit en allmänt lugn kväll, inte hänt så mycket.

Det gick rätt bra att köra, i stan igen. Lite läskigt, för då var det runt sex-tiden och då är det ju en del folk ute och jag har inte fattat innan hur många cyklister och fotgängare det är som vill över övergångsställena och som inte ofta står och väntar utan hellre går ut i gatan. Men det gick rätt bra :) Körde dock på en liten trottoarkant och senare ett gupp körde jag inte över så smidigt som jag kunde gjort.
Men pappa tycker jag är duktig och nästa gång ska vi försöka fixa en manuellt växlad bil så jag får öva mig på det också. Han var så snäll och schysst och gav mig bra "betyg" idag: att han tror att jag skulle kunna köra själv nu. Yay! Inte för jag skulle våga köra i stan själv :P Men landsvägar går nog bra. Ska försöka läsa ut min lilla bok nu när jag ska gå och lägga mig, 30 sidor eller så.

Imorgon är jag ledig igen men då hade jag tänkt att inte bara ligga hemma i soffan hela dagen :P Städa lite och pyssla med lite annat bös. Imorgon tänkte jag också blogga om min favoritväska som bor i min garderob!
Ha en fin kväll, sov gott!


En random bild jag fick av Albin :P Det var när jag gick till jobbet i förra veckan, tror jag. Regnade som attan! Jag körde sandaler så att "skorna inte skulle bli så blöta" :P Tyget, ni vet.. Jaja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0