Lugn dag

Idag har jag tagit det rätt lugnt. Förutom att jag har tvättat. Och provat lite kläder och packat :)
Min rygg gjorde ont lite idag när jag gick till torget och stod och pratade med Albin och hans kollegor. Så jag gick hem och vilade. Får tänka på att sitta ner också och inte bara stå.
Så det har varit en rätt lugn dag. Vi åt varma mackor och tittade på två avsnitt av How I met your mother. Imorgon ska jag köra lite bil och jobba. Får se vad annat som hinns med.
Hoppas ni har haft en fin kväll, skriver mer imorgon!


Kommentarer
Postat av: Kashaya

Ja det är mycket möjligt att den passar bättre på riktigt smala tjejer, tycker tyvärr det gäller för mycket kläder idag..

2011-06-30 @ 08:08:35
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0