Lite nytt i garderoben

Idag hämtade jag ut ett paket från H&M. Mycket fint, detta valde jag att behålla och introducera för min garderob! :)


Tre jättefina ringar; en med en ros och två med fågelmotiv.


Den långa, fina kjolen som säkert ingen har missat :) Väldigt skön är den iaf!


Söt och bekväm klänning, fin och somrig.


En mjuk kjol i mockaimitation med små håldetaljer.


Den är väldigt fin och skulle säkert se bra ut med en jeansskjorta men det vill jag inte ha på mig :P


Jag är lite osäker på denna jumpsuiten. Behålla eller skicka tillbaks? Vad tycker ni? Jag får fråga Albin också. Fina färger och allt men den sitter lite konstigt.

Det var det! Nu ska jag testa mitt nya körkortsteorispel på datorn, från 2011, så vi ska se hur mycket jag kan :)

Kommentarer
Postat av: kashaya

beställde lite därifrån igår.=) Den vita långkjolen och klänningen var supersöta. Hade gärna velat se hur jumpsuiten sitter, har själv kikat på den men lite osäker på modellen.

2011-06-29 @ 20:22:57
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0