Liftarens guide till galaxen

Tänkte bara berätta att jag har läst ut alla böckerna i Liftarens guide till galaxen-serien, alla sex! Det har tagit ett tag och jag har ju läst åtminstone fyra av dem innan (flera ggr) men nu är det gjort och del sex av tre är avslutad. :)
Det var roligt att läsa alla i en följd och det funkade bra med senaste boken, även om den inte var skriven av Douglas Adams.



Om man trodde att det var slut med femte boken, så har man en överraskning att hämta :) Jag vet inte om det kommer fler böcker, vet inte riktigt om det lät som att det skulle komma fler i slutet men man kan ju alltid hoppas ;) Tycker absolut att ni ska läsa hans böcker, de är riktigt bra och riktigt, riktigt roliga! Filmen är också bra.
Det är ju inte direkt fantasy, som jag inte brukar läsa, utan med sci-fi och det funkar. :) Bra humor.
Läs alla böckerna, de är inte långa! Inte mer än 200 sidor liksom ;) Go for it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0