Kvällsinlägg

Sedan jag kom hem har jag provat lite kläder och sedan läst ut Förlorad ängel, uppföljaren till Fallen ängel (det kommer en recension snart!). Och suttit vid tv:n och inte haft tid med datorn. Men nu så!
Imorgon är jag ledig, mamma och jag ska på morgonshopping och vid lunch ska jag träffa Sissel och Emelie och då ska vi softa i Slottskogen och köpa glass och annat trevligt och umgås. Vid fem hämtar vi upp Toria. Mys! Får se hur det blir sen.
Nu är jag lite trött. Ska läsa lite bloggar och göra mig iordning för kvällen. :)
Hoppas ni har haft en trevlig tisdag!


Jag tänkte nog börja läsa Bröllopsfixaren nu, tror jag bestämt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0