Kvällsinlägg

Hej hopp! Nu är jag hemma efter äventyr!
Det var massor att göra idag på jobbet, för gymnasiet i Mölnlycke (där jag jobbar) skickade ut sina studenter i världen och på vägarna så massa folk skulle köpa kort och nallar och annat bös till dem.
När jag kom hem vid tre la jag mig och tittade på ett inspelat avsnitt som hette Hercule Poirots jul, så himla kul avsnitt! :D Jag var nämligen hemma hos mamma och pappa, för jag skulle köra med pappa senare.
Vi gick över till grannen, för hon hade tagit studenten så vi grattade och pratade med andra grannar och mina gamla klasskompisar, det var kul och mysigt :)
Sedan körde jag med pappa. Vi körde inne i stan. Rätt läskigt eftersom det är massor med olika filer, man kan ju hamna vartsomhelst :P Men det gick rätt bra, tyckte både pappa och jag. Tur! Parkerade lite här i Frölunda också, gick rätt bra. Puh. Jobbigt men lärorikt :)
Imorgon har jag sovmorgon, och börjar inte förrän tre så jag hinner komma in med inlägg precis som idag.
På kvällen ska Albin iväg på middag så jag ska ha myskväll med mig själv och se True Grit, den lär vara bra :) Jef Bridges är ju med! (Från bl.a. Tron och The Big Lebowski)
Nu är det sovdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0